Model biznesowy
Standard dotyczy tego, jak organizacja szkoleniowa dostosowuje swój model biznesowy do wymogów cyfrowej edukacji.
Przejście firmy szkoleniowej do świata usług cyfrowych to nie lada wyzwanie. Czemu? Przede wszystkim dlatego, że przemiana ta dotyczy wielu obszarów działalności, od technologii po kompetencje pracowników. Ale spójrzmy na to krok po kroku:
Perspektywa strategiczna w działaniu i rozwoju organizacji pozwala nam sprostać tym wyzwaniom, pomagając skonstruować solidną i przemyślaną strategię w dobie cyfrowej edukacji.
STANDARDY TEJ PERSPEKTYWY:
Standard dotyczy tego, jak organizacja szkoleniowa dostosowuje swój model biznesowy do wymogów cyfrowej edukacji.
Standard dotyczy strategii i praktyk związanych z jasnym i efektywnym komunikowaniem oferty edukacyjnej oraz zaspokajaniem zróżnicowanych potrzeb rynku przez organizacje szkoleniowe w kontekście edukacji zdalnej.
Standard dotyczy efektywnego zarządzania wizerunkiem i komunikacją w organizacji, z naciskiem na komunikowanie różnorodnych, nowoczesnych form realizacji usług oraz wykorzystanie zasobów edukacyjnych i kompetencji personelu do promowania pozytywnego i innowacyjnego wizerunku.
Standard dotyczy wyboru, zarządzania i utrzymania infrastruktury technicznej w organizacji szkoleniowej, tak aby skutecznie wspierała realizację strategii firmy oraz umożliwiała efektywną dostawę usług edukacyjnych.
Standard dotyczy systematycznego rozwijania i zarządzania know-how organizacji w kontekście edukacji i szkoleniowo-rozwojowych usług z uwzględnieniem zorganizowanej biblioteki zasobów i efektywnego wykorzystania finansowania zewnętrznego.
Standard dotyczy adaptacji organizacyjnych schematów działania, narzędzi i procedur w celu efektywnego i bezpiecznego dostosowania się do dynamicznie zmieniających się wymagań edukacji zdalnej.